Een copywriter kiezen
was alles maar zo simpel
Je hebt gewoon iemand nodig die begrijpt wat jouw klanten en prospects beweegt. Dat vraagt ervaring. Een jaar of 20 is genoeg.
Overtuigen, verkopen, daar gaat het om in de reclame. Kies dus een copywriter die zelf met groente en fruit de op markt heeft gestaan. Of zelf een modewinkel had.
Met een technische achtergrond (mts-e) vertaalt je copywriter features in benefits. In goed Nederlands: eigenschappen vertalen in koopargumenten. Verkoop je B2B? Let er dan op dat jouw copywriter gevoel voor techniek heeft.
Kies een duizendpoot. Een goeie copywriter heeft ook wel eens de petjes van art, account, productie en media op gehad.
Kort & Krachtig. Zo hoort het. Want niemand zit op wollige verhalen te wachten.
Laat ik nou aan al die criteria voldoen. En nog prettig betaalbaar ook. Bel 06 22 92 74 86.
Voor een frisse blik en een soepele pen. Wij van Frank Heibloem adviseren ……….